הברמן האידיאלי - טיפים לברמן המתחיל

כל בוגר קורס ברמנים של זמן אמיתי, כבר יודע שהברמן הוא לב ליבו של הבר -  אתם נמצאים במרכז העניינים ומשמשים כצומת דרכים בין עובדי הבר, המטבח, המלצרים והמלצריות, מנהלי הבר והבעלים, וכמובן - הלקוחות. אתם - יותר מכל עובד אחר -  אלו שמייצגים את הבר בעיני הלקוחות והצלחת הבר תלויה בכם באופן מכריע.
 

כברמנים מתחילים אתם נכנסים אל עולם חדש, מעניין, רווי בחוויות ובמפגשים עם דמויות בלתי נשכחות, מתוך הבר ומחוצה לו. עם זאת, הינכם בעלי מקצוע, המחוייבים לתודעת שירות גבוהה ולמקצוענות, והחוכמה הגדולה היא לדעת לשלב בין השניים. הנה כמה טיפים לברמן המתחיל, שיעזרו לכם לעשות צעדים ראשונים על עמדת הבר:

שם מלא:

דוא"ל

טלפון:

מתעניין ב:

tag

טיפים לברמן המתחיל:
 

דייקו בזמנים- דיוק מבטא רצינות ואחריות, אז הקפידו לא לאחר לעבודה ולהתייצב למשרות בזמן
 

שמרו על פרופיל נמוך- לימדו ואל תנסו ללמד. כל בר הוא סביבת עבודה בפני עצמה, ואין בר אחד דומה לאחר. אנשי הצוות הוותיק ירצו לראות בכם מעט צניעות, ולכן מומלץ שלא תתרברבו בידע שלכם. כך תוכלו לזכות בהערכה ולרכוש את מקומכם בצוות בכבוד
 

אל תעמדו בחוסר מעש- הראו רצון ללמוד וחפשו מה לעשות בכל עת. אם אינכם יודעים מה לעשות - שאלו
 

קשר עין– צרו קשר עין עם הלקוחות הנכנסים לבר גם כשלחץ העבודה כבד
 

תנו יחס אישי– נסו לזכור פרטים מסוימים לגבי הלקוחות שלכם - משקה אהוב, שם וכו', וכשתזהו אותו בפעם הבאה, הוא כבר ירגיש שייכות למקום
 

הקפידו על סדר וארגון  – עירנות למתרחש על דלפק הלקוחות תזכה אתכם בטיפ גבוה יותר. שימו לב לכוסות שתייה ריקות שצריך לפנות, ולסביבת עבודה מלוכלכת ולא נעימה שדורשת ניקוי
 

אנטיליגנציה רגשית– גלו רגישות למצבו של הלקוח, האם הוא מעוניין בשיחה או מעדיף שיניחו לו לנפשו. אין צורת התנהגות קבועה שמתאימה לכלל יושבי הבר, ולכל לקוח מתאים סוג אחר של אינטראקציה עם הברמן
 

היו אמינים – מתוקף תפקידכם, מופקד בידיכם האוצר הגדול של הבר ותכלית קיומו – הקופה! ברמן שייתפס בגניבה ,לא רק שיאבד את עבודתו, אלא לא יוכל לעבוד במקומות רבים. זכרו שענף הבר הוא בועה אחת גדולה וקיים קשר בין רבים מהמקומות
 

הקפידו על מקצועיות – שליטה במשקאות, בקוקטיילים, בצורות הגשה והתאמתם ללקוח הוא הבסיס הראשוני לעבודת הברמן. נסו ללמוד בכל משמרת משהו חדש הקשור לעולם האלכוהול והבר
 

היו יעילים – ברמן יעיל משיג את מירב המטרות במינימום פעולות מיותרות ומצליח לספק שירות איכותי לכלל לקוחותיו
 

שמרו על הגיינה -כברמנים, אתם מתעסקים עם מוצרי שתייה ומזון, לקוח אינו מעוניין לשתות בכוס שאינה נקייה, או לקבל שירות מברמן המשדר חוסר היגיינה אישית
 

היו נינוחים – גם תחת לחץ עבודה כבד יש לשדר נינוחות ושליטה. ברמן המשדר לחץ יגרום ללקוחותיו להרגיש שלא בנוח.
 

שמרו על ניטרליות – על הברמן לשרת את כל לקוחותיו על אף דעותיהם השונות. השתדלו לא "לקחת צד" בוויכוחים בין לקוחות כדי לא לאכזב את הצד המקופח
 

שמרו על יחסי אנוש טובים– צוות מגובש שנהנה לעבוד יחדיו משרה אווירה טובה על המקום כולו. לקוחות מרגישים את האווירה הזו וכך גם השירות טוב יותר
 

אנטילגנציה רגשית– התכונה שהופכת ברמן טוב לברמן מעולה היא היכולת שלו לתת הרגשה טובה ונוחה לכל לקוחותיו ובכך לגרום לחוויית בילוי מושלמת

 

סוגי ברמנים:
 

ברמן קלאסי: מה שאפשר גם לקרוא לו "ברמן שכונתי". ברמן קלאסי מוזג בעיקר בירה, צ'ייסרים, וויסקי ומשקאות עם מיקסרים. צריך להבין באוכל ברמה בסיסית ולהיות בעל יכולות בינאישיות גבוהות
 

ברמן מודרני: ברמן שעובד במסעדה טובה  או בבר ברמה גבוהה. צריך להבין באוכל, יין וקוקטיילים, וכמובן בכל השאר.
 

ברמן לחץ: הברמן שאותו אנו רואים במועדונים, דאנס ברים ומגה ברים. מייצר בעיקר משקאות עם מיקסרים, בירה וצ'ייסרים. אופי העבודה דורש אינטראקציה מסוג אחר
 

ברמן שירות/ ברמן בונים: ברמן שעובד בדרך כלל בבתי קפה או במסעדות בהן אין ישיבה על הבר, והתפעול הוא בעיקר מול המדפסת ושאר אנשי הצוות

נבנה ע"י :    אינטרנט פולפאוור  בניית אתרים   |  עיצוב ע"י  Bee Creations