מבנה הבר

מומחי זמן אמיתי עושים לכם סדר בסוגי הברים הקיימים בישראל

בכל בר שלושה חלקים מרכזיים:

האיזור שמאחורי הברמן - Display

חלק ביניים  – משטח העבודה

חלק קדמי – דלפק לקוחות או דלפק הגשה 

10% הנחה על קורס הברמנים לפונים עכשיו

שם מלא:

דוא"ל

טלפון:

מתעניין ב:

tag

עמדות העבודה השונות

 

ספידרק / פס העבודה:

תחנת העבודה של הברמן, בה נמצאים כלל המשקאות האלכוהוליים הפופולאריים ביותר באותו בר, כמו גם כוסות, כלים, קרח ועוד.

 

עמדת בירה:

על ברזי הבירה תמיד להיות נקיים ומצוחצחים. כוסות רלוונטיות תמיד יהיו בקרבת מקום לברזים. בברים רבים בישראל, גם בקבוקי בירה יוגשו בליווי כוס.

 

עמדת יין אדום:

עמדה באיזור מוסכם ומרכזי בבר, ובו כל היינות האדומים המוצעים למזיגה בכוס בבר זה. בעמדה זו בדרך כלל יהיו גם כוסות היין.

 

מקרר:

במקרר יהיה את כל מה שדורש הגשה צוננת: יינות מבעבעים, יינות לבנים, בירה ומשקאות קלים.

 

מקפיא:

במקפיא יהיה כל מה שדורש הגשה "קפואה": וודקה, ליקרי עשבים, שנפסים ועוד.

 

עמדת אוכל:

עמדה המכילה את כל צרכי הברמן בנוגע למכירות מזון - צלחות, סכו"ם, מפיות אוכל, מטליות לחות, קיסמים וכו'.

 

חשוב לזכור: סדר וארגון בעמדות העבודה השונות הינם חיוניים על מנת לאפשר לבר לתפקד, להתנהל ולשרת את לקוחות הבר ברמה גבוהה, גם בשעות הלחוצות ביותר. ברמן טוב ישמור תמיד על אותו הסדר בתחנת העבודה ויעבוד על פי דפוסי עבודה קבועים, כך יחסך זמן והעבודה תהיה יעילה יותר.

 

דלפק הלקוחות (הבר):

דלפק הלקוחות מהווה את החלק החשוב ביותר בבר, כאשר חלק גדול ממשכורתו של הברמן מגיעה מדלפק זה, ולכן חשוב מאוד להקפיד על עבודת בר איכותית.

בשונה מלקוחות ה "פלור" (רצפת הבר עליה יושבים לקוחות על שולחנות) - לקוחות הבר שותים יותר אלכוהול ומבינים שירות טוב מהו. מתן שירות איכותי, יעיל ונאות ללקוחות היושבים על הבר יזכה את הברמן בטיפ גבוה יותר.

על הברמן לוודא תמיד שדלפק הלקוחות יבש, נקי, מסודר ונוח עבור כל לקוח בכל עת.

 

חשוב לזכור: חשוב לשמור על ערנות תמידית בנוגע למתרחש על הבר, ולתת מענה מהיר ללקוח שזה עתה הגיע. שירות מקצועי ויעיל יגרום לשביעות רצון גדולה בקרב הלקוח שמן הסתם ירצה לחזור למקום שוב ושוב, ויעלה את ערך הברמן בעיני הבעלים של הבר.   

 

דיספליי / תצוגת הבקבוקים:

המקום בו מוצגים המשקאות המוצעים למכירה. לעיתים הם מסודרים על גבי מדפים לאורך הקיר, לעיתים מסודרים על דיספליי עליון בתצוגה עילית, כדי לא לחסום את קשר העין בין הברמן ללקוחות.

 

חשוב לזכור: על הדיספליי תמיד להיות ייצוגי. על הבקבוקים והמדפים להיות נקיים ומופנים לכיוון הלקוח תמיד. בנוסף, סדר וארגון בדיספליי הינו קריטי לעבודה יעילה ומהירה, בקבוק שלא הוחזר למקומו או לא הוחזר כלל, פוגע בברמנים האחרים שעובדים במשמרת.

נבנה ע"י :    אינטרנט פולפאוור  בניית אתרים   |  עיצוב ע"י  Bee Creations